Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Friday, February 17, 2012

Assalammualaikum...

Selamat Malam..

Ya...dah lama sgt aku x jenguk laman sesawang ni...bukan la bz sgt tp malas nk update yg terbaru...cuma mlm ni ja jari jemari aku yg montok lagi kiut gitu ringan nk menaip...xcukup menaip kat ofis blk umah menaip lagi..HEHE...nop nop nop...actually entry ni aku just nk express perasaan yg terpendam dlm hati ja..HUHU...perasaan rindu yg teramat kat my fiance...dah 5 hari kami loss contact...its becoz dia OPS dan dijangka tamat latihan laut at the end of this month..huhh! lama lagi...no call, no sms, no talk at all...sabar sabar n terus bersabar...siyess sgt2 rindu kat dia...

"Syg..kalu awak baca entry ni, saya nk maklumkan yg saya sgt2 rindukan awak...pulang lah cepat...dh lama x dgr sora merdu + garok awak tu..HEHE.."



**alololo...comeinya muka dia rindu..rindu sgt la tu kn..**



**Yes, I admit..I MISS U DEAR**

No comments:

Post a Comment