Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Sunday, October 16, 2011

Planning for our Engagement

Assalammualaikum...

Dup Dap Dup Dap...haa...nak tau tu apa dia..? tu la bunyi degupan jantong aku...bunyi kuat dak..? bkn apa, hari makin lama makin dekat..sereemmm lak aku rasa...bkn seremm sbb apa, tp sbb pkiaq duit utk majlis pertunangan nnti..Hope will going well..InsyaAllah. Actually, aku n Izuan planning nk wat majlis kami tu bln 12 cuma tarikh tu belom ditetapkan secara sah lg..masih ragu smada 11hb or 25hb Dec. Tunggu family dia mai umah bincang sket2 ttg majlis br la leh tetap tarikh. BTW utk hantaran pertunangan belah aku nnt aku plan nk wat kaler peach + oren..sweet x..? HEHE..pkiaq punya pkiaq berhari2 bermalam2 akhirnya aku amik keputusan nk wat kaler oren + peach...nk kata lawa ka xlawa ka not sure g sbb belom pon nmpk hasil hantaran tu..bkn kata nk nmpk hasil tp brg2 tuk tunang pon xdak g...hah! nampak aku relax je kan..? relax la sgt nih, dlm hati dah sarat ngan risau..muka aku pon dh nmpk naik segala bagai bijik2 n jerawat sana sini.. dah mula naik cam cendawan tumbuh selepas ujan..tuudiaaa haaa punya nk gtau betapa rs stress nya nk atoq majlis tu..hisshh! hmm..persiapan pertama dh jln dh, baju dah tempah..kaler peach + biru..ala bkn grand sgt pon, wat baju kurung moden je..biasa2 je..bkn nk nikah lg pon just engage..wat yg simple2 but look nice kira ok r..

Belah Izuan lak family dia dah sibok2 nk wat hantaran dah..HEHE..nmpk sgt xsabaq nk trima menantu tu..HAHA! mulanya Izuan ckp family dia nk wat tema kaler biru tp tup tup planning change lak..kata nk hijau lak...hmm..whatever la syg, biru ke hijau ke kuning ke hitam ke i xkisah..yg i kisah nih tarikh majlis tu..tu yg plg penting..bkn apa, nk inform kengkwn la sal ni...kang nnt gtau tarikh len tetiba tukaq tarikh lak mau depa xda cuti, HOW?? pkir2kan lah..

okey lah guys...stop for now..i will update info about "Our Engagement" later ok..HEHE...
bubbye!!

No comments:

Post a Comment