Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Saturday, October 22, 2011

Saya dah 23

Happy Birthday to Me..Happy Birthday to Me...Happy birthday to Faza...Happy Birthday to Me..HEHE..

Assalammualaikum....

Hari ni besday aku weh..dgn bangganya nk umumkan yg hari ni besday aku yg ke 23 tahun..Alhamdulillah, Syukur kpd Allah...23 tahun dh aku hidup kat dunia nih...tima kasih kat family aku yg merupakan org pertama yg wish my besday..thanks soooo much!! umi abah pon xsgka yg anak nombot dua depa ni dh pon berumoq 23 thn...dh besaq panjang dh...tmbah umi lg, dh nk dpt "kawan baru" dah pon..HEHE..mksodnya nk kawen dh la tu..mummy i mmg suka berkiasan2 segala bagai..HAHA! BTW thanks ye smua..mmmuuaahh!!!

2nd...thanks sooo much jugak buat buah hati tersyg yg wish besday agak terlewat setelah bersusah payah mencari line henpon sbb dok dlm hutan..HEHE..almaklomla kena OPS dlm hutan mmg ssh nk carik line..xpe syg xpe..i paham career u..apa2 pong tima ksh syg...tp jgn risau ye u blk nnt i akan claim hadiah besday i ok..so sediakan duit sebanyak mungkin kerana i tanpa segan silu dan tanpa perasaan malu akan menuntut hadiah i..HAHA!

Last but not least..to all my besties yg wish happy birthday kat i sama ada kat FB or henpon, i want to say Terima Kasih, Gracias, Thank u, Toce to all of u...terima kasih sekali lg sbb mendoakan kejayaan aku di dunia n akhirat, doakan aku murah rezeki, doakan aku dipanjangkan umoq, dan doakan aku cepat dpt keja...tima kaseh wehh..!! rasa cam nak thumbs up buat like banyak kali la tp xtau cmna..HAHA! One more thing, ada kwn yg kol siap nyanyi lagu besday g kat aku kemarin..terharu sgt2..wlpn sora engkau agak sumbang n pitching agak lari tp ku hargai penghargaan mu itu..HEHE..kau mmg the best la bro..!

Aku dah tua, aku dah tua..yeaahh!!

No comments:

Post a Comment