Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Saturday, January 21, 2012

Selamat Hari Lahir Sayang

Assalammualaikum...

Selamat petang...and selamat Hari cuti.. dah lama xkunjong ke laman rumah nie..dah bnyk benda terlepas sejak kebelakangan ni..sampaikan terlalu sibuk aku terlupa nk post about something very importan to me..here.. 19Hb Januari 2012...HEHE..actually hari ini adalah hari besday my tunang tersayang. sebenaqnya aku berniat nak post my wish dlm blog nie awal2 lagi tp disebabkan mengantok telah menguasai segala2nya maka dgn itu aku terpaksa melupakan hasrat aku yg murni lagi jitu itu..HAHA..apa la yg aku merapek nih..dushh!! kan dah kena penumbok sedas! tp ni aku gagahkan diri utk bangun semata2 nk update besday kat dia.. hepy besday syg..

dan lagi satu, di saat ini, ketika ini my tunang tersayang sedang giat menjalankan tugas dan tanggungjwbnya kpd negara..my bucuk aku sorg tu skrg ni sdg beroperasi dlm hutan...tp jgn xtau, aku sempat jugak wish kat dia awal2 lagi..belom pon kul 12 aku dh antar mesej wish besday..aku nak jadi the 1st person who wish besday to him.. siap nyanyi lagi taw..! HEHE..nsb bek la dlm utan tu still ada jugak line walaupon terpaksa dia panjat bukit sbb nk kol aku..HEHE..tima kasih syg!

okey lah..aku ni dh banyak sgt melalot ni...disini aku nk ucapkan..

"Hepy besday to u..."
"Hepy besday to U.."
"Hepy besday to PAPA.."
"Hepy besday to U.........."

Selamat Hari LAhir syg...ma doakan semoga papa sentiasa sihat sejahtera, gembira selalu, dikurniakan kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki dan yg plg penting semoga hati kita sentiasa bersatu buat selamanya...Ma syg papa sgt2..
I LOVE YOU SO MUCH!
Mmmuuaahh!!

SeLaMaT HaRi LaHiR SyG Ku MOHAMAD NOOR IZUAN"

:: Maaf sbb lambat update blog ni syg...apa2 pon...Dialah bakal suami ku...pemimpin family ku..bapa kpd anak2 ku..InsyaAllah..
Amin Ya Rabbal Alamin


No comments:

Post a Comment