Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Sunday, January 1, 2012

Wishing U a HAPPY NEW YEAR 2012

SeLaMaT TaHuN BaRu 2012

HaPpY NeW YeAr 2012

AhLaN WaSaHLaN Wa MaRhABaN 2012


Assalammualaikum n selamat mlm....

yess...hari terlewat utk nk ucap Selamat Tahun Baru 2012..so masih belom terlambat kan nk wish Selamat Tahun Baru 2012..Selamat Datang 2012... cam xsangka kita skrg dh masuk ke tahun 2012..selamat tinggal 2011...hope segala yg kita kecapi sepanjang tahun 2011 akan sentiasa diingati...

Alhamdulillah...syukur yg x terhingga kpd Allah kerana masih lagi beri kita peluang utk bernafas di muka bumi ini...Alhamdulillah jugak kerana aku masih lagi hidup dan dpt mengecapi nikmat dunia dgn menikmati keindahan alam ciptaan Allah yg Maha Esa ini..SubhanaAllah...
Sempena tahun baru yg tiba ni, marilah kita sama2 panjatkan doa semoga Allah permudahkan segala urusan kita semua, menuju ke arah kebaikan dan segala yg kita lakukan akan mendapat keredhaan dari-Nya..InsyaAllah...

InsyaAllah..dgn kehadiran tahun baru 2012 nie, aku berazam utk lebih memperbaiki segala kekurangan aku terutamanya kekurangan dari segi ilmu agama...insyaAllah jika dgn izin Allah SWT, tahun ni jugak aku akan mendirikan rumah tangga dengan tunang tersayang...oleh itu, bermulanya tahun baru ini, saat ini, tika ini aku ingin menyempurnakan segala yg kurang sebelum aku mengakhiri zaman bujang aku...melengkapkan apa yg tdk lengkap....semoga aku sentiasa dirahmati-Nya dan sentiasa berasa dekat dengan-Nya...

Akhir sekali, segala yg baik datangnya daripada Allah, dan segala yg buruk adalah dari kekurangan diri aku sendiri...Sesungguhnya Allah lebih mengetahui segala2nya.

Sekian..

No comments:

Post a Comment