Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Friday, November 19, 2010

Kembali...Bosannnnn

hye..hye..hye...
welcome back! ;-)
huhh! dh lm sgt aku x update blog nih...bknnya apo..lazy to do that..so, blog ni ibarat "gantung x bertali ler! hikhik (gelak manis)
alek2 bl blk umah ngok my sister (si tembam) always update blog dia so aku pon jd ter'influence ngan dia..agaga...
weh si tembam, hg kata nk ajaq aku sal blog nih! mana? mana? hg tipu! (tu la ayat2 yg tiap2 ari bliyo kena dengaq..hahahaha)
actually aku br ja blk ke bumi Sintok nih..huhu..(homesick)...niat hati nih males nk blk sini..tp apakan daya daku perlu berjihad..hahahaha...
mlgnya bl smpai kat sni, blok sunyi la plak...lonely..takot pon ada..huhu...xsabaq nk blk umah nih..(sdgkan br semalam ja blk sni)

ku cuba beranikan diri wlpn hakikatnya aku nih agak penakot ( dan juga pemalu)

No comments:

Post a Comment