Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Friday, November 19, 2010

Thinking of U


sejak lepas 2 3 ari edilpitri ritu, now hampir 3 bln aku x jmpa dgn my baby. we're juz contact on phone...miss giler kat dia..huhu...teringat plak aku kena tggal bila dia msuk operasi 2 bln..tanpa sbrg news or contact, dia pergi meninggalkan ku (mood: jiwang)...hnya Tuhan jek yg tau perasaan aku time tuh..sedih giler...ari2 belek henpon..xda tmpt nk cerita mslh suka duka..huhu...tingat pesan dia sblm msuk operasi, "ma jg diri baik2 tau, jgn nakal2, tggu papa blk ye.." lg sedih bila tragedi Ogos menimpa my family pon dia lah org yg las dpt tau...! tu pon dia trpksa panjat pokok tuk dptkn line tuk call ku..kesan drpd itu, so aku pon bg nm spesel kat dia..hahaha.."TARZAN MALAYA". bla my baby blk cuti ry, apa lg happenning r...outing n spent time 2gether dr pg smpai mlm..hehehe..mau x, lama ooo x jmpa..sekali jmpa spent lama2 lorh..! ngee... then lps tuh dia blk KL, kami dh xjmpa...smpai la skrg..(sedih) mulanya aku ingat ry haji nnt dia blk cuti..rupanya dia dpt cuti shari ja...so dia xleh balik... smlm dia gtau aku, yg dia kena msuk operasi lg..mayb 1 bln...(daku ditinggal lg) apa2 pon aku trima coz aku phm kerjaya dia, n aku akn tggu dia...my baby, i will wait for u...ahakksss! (xsbr nk jalinkan ikatan :-D) gataiii..


No comments:

Post a Comment