Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Monday, November 22, 2010

Ohh Incik Exam...

ya..ya..ya...esok..! ya esoklah harinya...hari yg amat mendebarkan bg aku n adikku (si tembam)...huhu...incik exam dtg lg (mcm iklan Tora dtg lg la plok..) ohh incik exam awat la hg wujud..adei..kalo ikotkn, kami nih nk blajaq ja, xmo la exam2 nih...maleh ler..! uhh!
esok la paper aku yg 1st..hmm..lau x tggai cikit ja lg paper aku, disbbkn ujan n banjir kat kedah nih, so exam pon kena pospon..huhu....ms dgq cita exam pospon tu bes r gak, bes sbb leh cuti lelama..hahahaha..pstu haahh!! mam*** larhhh! yg adikku si tembam lak dia tuh nk amik "sepiem" tp huh! lg dasat, lgsung xstudy..hampeh tol! (dia pndai sikit ja dr aku) haha..
yg aku nih, sok nk exam, la ni gedikss dok tulih belog lg..haha..mmg gila r! huh! busan doh, asik "setadi" ja...otak leh jd beku gak ooo...cikit tu curik la ms nk enjoy ckit..ngee.. :-D ahha..ujan mai lg....tggu apa?? tutup buku, tarik simut..tidoqq!!! JOM!

well, anyway remember! don forget! kita kna berjuang demi menegakkan bangsa kita yg semakin mundur....(??? apa yg aku bt nih???)




p/s: gud luk si tembam (peace no war) ahakkss!

No comments:

Post a Comment