Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Saturday, July 23, 2011

Aku Demam Lagi

Celamat Petang semuaaa..iii..apa kabar smua pun..? ada baik x? well..aku tnya org, last2 aku sendirik yg not well..aku demam lagi wehhh..yes! betol tu..thn ni mmg aku kerap demam...rasanya xsampai 2 minggu lg pun aku baru bek demam + batok + selesema, ni nak demam lagi...eh eh eh..bkn nak demam tp dh mmg demam pon..panas sgt cuaca skrg ni..climate change everyday, suhu bumi pon semakin tinggi..acehh! dah mcm pengkaji suhu bumi lak aku nih..HEHE..tp siyess..pedih mata aku nih..bdn rasa lemah sgt weh..mata berair..aku ni kerap demam thn ni tp bdn aku tetap x susut2 pon..makin menaik ada la..huwaa!! mesti lau ada yg baca entry kali nie tension ngan kenyataan aku yg berat aku dh naik dan aku kelihatan sgt gemok kan..?? by the way! mmg itu hakikatnya pun..tp ada aku kesah lau ada yg xpuas hati ngan statement aku sekali pon..I DONT CARE and I DONT MIND!! HAHA!!

No comments:

Post a Comment