Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Sunday, July 24, 2011

Sebusuk2 kau, busuk lagi mulut kau tu..uwekk!

hey hey hey...baca kuat2 tajuk kat atas tu..yg plg penting tu "lampu tinggi" kan yg BUSUK MULUT tuh..haaa...sat2..sabaq2! aku tau ampa mesti tertanya2 mulut sapa yg busuk kan..?? huh..bukan niat aku nk mengaibkan si beliau bermulut busuk tu tp aku cuma nk mendedahkan jah..ini utk tatapan di ptg hari saja..apa aku merapek nih..?? hmm..stret tu de poing, ada la sorg adik ni dia suka la ckp berhembus2an betoi2 dpn muka aku..malangnya jujurla aku kasi tau..mmg xleh blah la dia punya haruman mulutnya itu..sgt sgt sgt aku xleh tima..harap maaf la dik naa...HAHAHA! kdg2 sampai rasa hujan menitis tip tap tip tap kat muka aku..apo eh..? sekali air lililili...uuurrr derr..!!! ni kalo Tonah baca entry aku nih konpom dia setuju ngan aku..kan Tonah kan..?? sesekali tertanya2, dia ni xgosot gigi ka..?? haiyaa..bau bapak terserlah kehangitan taring giginyeee..eeuuww!!

kepada si adik tersebut...akak nk nasihat sket la ye....gosot gigi kerap2 tau...lau bleh setiap sejam tu mau gosot k..HAHA!

Peace no War! lalalala~~~

No comments:

Post a Comment