Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Sunday, December 18, 2011

Counting for the Day...rasa dh makin dekat dah..heee

Assalammualaikum U ollss..

Huhh! lama kan aku x jenguk umah nih...dah x terurus cam dolu2 dah..dh lama x update berita..acehh! pasan cam bnyk cita lak..HIHI...tgok la ni, bln Disember ni saja aku rasa ni entry yg pertama..almklomla..aku skang ni bz ngan keja..yo lah keja lak 12 jam setiap hari...ok setiap hari..! balik keja letih trus tdoq! bangun soknya dh siap2 nk p keja, mana dan nk update sagala bagai aih..la ni kena keja kuat dah sbb nk carik duit nak kenduri nih..Insyaallah tahun depan aku kawen...nak cita utk bln ni, Insyaallah next week hari ahad bersamaan ngan 25 Dec aku nk langsungkan mjlis pertunangan..tinggal lg seminggu ja utk tiba mjlis tu...x lama dah oii..suka? HEHE..mestilahhh..hmm..? yes..opkos la ngan jejaka taruna aku tu...sekali ingat balik, rasa sat ja masa berlalu n next week aku akan buang status bujang tu dan akan ganti ngan status "tunang orang" lak..HEHE...perasaan aku..? honestly aku ckp, perasaan sonok, gembira, hepy, suka, mmg la ada..tp xdinafikan jugak perasaan ketaq, gemuruh, gelisah, risau pon ada...harap2 mjlis tu nnt akan berjln ngan lancar seperti dirancang...

kdg2, bila time sebelom nk tdoq tu aku terpkiaq la jugak yg aku ni dh tiba masa nk bina family sendiri...nk tunang dah..pstu xlama dah nk jadi bini org...mcm org2 dok kata, tempoh bertunang ni merupakan suatu ujian yg kita kena cekal utk menghadapinya..betoi ka..?? aku harap sepanjang tempoh aku bertunang nnt tu aku n dia dapat menempuh segala halangan dgn hati yg sabar..Insyaallah..lagi satu aku amat2 berharap yg rezeki kerja aku akan terbuka luas bila aku dh tunang nnt...mana la tau kan rezeki aku nnt ada bila aku dah bertunang...segalanya aku berserah kepada Tuhan Yang Esa..Allah Maha Mengetahui segalanya yg berlaku...aku yakin dgn ketentuanNya..aku yakin yg Allah telah merancang sesuatu yg jauh lebih baik utk aku..

Last but not least...aku harap dan berdoa yg ikatan suci yg kami ikat ini akan sentiasa dirahmati oleh Allah...Insyaallah...Amin..

Sekian..

No comments:

Post a Comment