Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Thursday, December 29, 2011

kalu dah jumpak gini la jadiknyee...

Selamat Malam...

Hmm..semalam aku, Tonah, Zura n Lynn p jenjalan sesama..dah lama x kuaq bergedikss cmtu...utk pengetahuan u ols kan, Zura n Lynn tu adalah kwn yg praktikal sama2 ngan aku kat Imigresen ritu..Zura tu org Johor, Lynn plak org Perda je...jenjalan ni jugak merupakan salah satu cara aku membalas budi kpd Adik Lynn sbb dia dh carikan aku keja yg bakal aku keja start awai Januari nih..Thanks syg..satu ciuman utk hg..mmuuahh! Ahakkss! hmm...Lynn n Zura tu muda lg dr aku..kira pangkat adik2 la kan thats why la aku pggl adik..tp hubungan antara kami ni bkn cam adik n kakak pon..depa dua ketoi ni mmg jenis yg cam apa org kata..ala2 gengster gitu lol...siap ber"aku" "hg" lg kami nih..HAHA! tp xkisah la..wlpon depa ni jenis yg mmg cmtu tp still ada hormat kat org yg lebih tua dr depa..

Ok! semalam aku belanja depa mkn kat Puncak Mutiara..ala yg dekat ngan Kampung Pelet tu..area Penanti tu..weyhh..restoran tu bertaraf mewah kott..besala restoran tu penah masuk tv kn..dlm rancangan Jalan2 Cari Makan..masa tu Maria Tunku Sabri yg jd host rancangan tu...semestinya makanan2 kat ctu mahai la kan..tp kena ngan kami ni, pilih makanan yg murah2 ja la..HEHE..standard harga besa la...aku pesan satay, Lynn mkn bnyk ckit la..HAHA..sorry yang..dia mkn nasik goreng tomyam pedas, tomyam campor pedas, telor mata kobau..yg si Zura plak dia tu jenis pemalu sket..dia order nasik goreng cina je..n adik aku si Tonah Tonn Tonn tu mkn nasik goreng daging merah..nyumm2!! makanan dia mmg sedap la....haaa..nk gtau ayaq plak mmg kami plih yg special la..HAHA...special la sgt kan..xdela..aku n zura minum air limau ais, adikku si Tonn Tonn minum teh o ais..tp yg si Lynn ni hebat sket dia minum carrot jus!! HAHA! aiseyy! sawan gelak aku dah mai dah..tiba2 tringat jus carrot Lynn..HAHA! hadoii...Lynn ingat ayaq dia la yg plg grand tp rupanya dia la yg plg hampeh..HAHA!! aku nak gelak nih..! ni kalu si Tonn baca entry ni mesti dia gelak jugak wehh...sekali ayaq Lynn mai dlm cawan plastik yg cam kita beli kat pasar mlm tuuu..! HAHA nasib ko ler Lynn..jgn jelse ngan kami yg gelas kaca berukuran tinggi 1 meter..! HIHI

Lagi mencuit hati ni bila Si Lynn tu buat lawak apa ntah aku dh xingat..kami gelak kuat beb! sampaikan org sebelah pon ushar2 kami..what the hell lahh..?? biaq la kami nk gelak2..kalot jah..! hoii...si Azlin tu gelak kuat sampai terkentot2 dia..HAHA! mulanya kami xpasan pon dia kentot..tp dia yg gtau.." weh..aku sampai terkentot2 ni.." HAHA..bongok punya Lynn...punya teruk sampaikan dh nak balik pon leh lg dia lepaskan BOMM ATOM dia tuh..! huh!! mmg xda adab tol la ko ni Lynn..! yg kami ber3 ni mmg dah xtahan sgt dah..mau renggah gelak kat stu gak la...hadoi la...apa la punya pmpuan kau ni....tp apa2 pon mmg best kan semalam..xterasa yg time tu dh lewat mlm...sampai letih aku dibuatnya..blk umah apa lagi, terus ja carik bantal..sat ja dah lelap...appointment kita semalam tu mmg the best la weh..nnt kita kuar g ek...merendek2 lagi..kali ni kita g lepak kat Pantai lak..n cam besa la kita snap pic banyak2 tawww!!

ni aku ada upload sedikit pic kami menggedik2 semalam...saksikanlahhh!! jeng jeng jeng....


kekadang nmpak cam kurus..HIHI..tu nombot meja tau bkn no undi..HEE


Aku n Zura


Adik ku si Tonn Tonn




ini ialah Lynn..dah cam Maria Tunku Sabri dah aku tengok..HIHI


ni la Jus Carrot Lynn..HAHAHA!

p/s :: Jgn lupa pakai tali pinggang keldar, dan jgn cilok mencilokk..(versi Johan Raja Lawak) HEHE

No comments:

Post a Comment