Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Monday, December 26, 2011

Selesai Suda

Assalammualaikum n selamat pagi...

Hari ni aku bgn awai skit dari biasa..lepas subuh berjemaah dgn my daddy n mummy, trus aku xtdoq dah dah tu apa lagi mula la jari jemari aku yg montok ni nak menaip something yg berlegar2 di otak ku ni..cheewaahh! ayat bermadah pujangga pagi2 ni..HEHE...Alhamdulillah...segala planning, majlis pertunangan aku n Izuan telah pon selesai dan syukur ke hadrat Ilahi majlis tu berjln dgn lancar...dgn cuaca yg sgt baik pd hari tu, xterlalu panas dan x terlalu mendung..HEHE...yess..skrg ni aku dh bergelar tunangan orang...dan start dr kemarin jugak tingkah laku sentiasa diperhatikan..lalala...

okey...rombongan pihak laki sampai dlm jam 3 ptg cmtu la...lepas dah setel berbincang2 segala bagi di luaq tu depa panggil aku suh kuaq tuk sarung cincin..HEHE..makkk aii..malu derrr! malu xterkata..mau hbs merah muka aku ni tambah plak ngan pakai blusher..lg la merah padam muka aku..HAHA..huii...bukan nak kata la, bukan main ramai lagi beradik2 incik Izuan tuh..huh!!! maluu! Izuan pon ada jugak tp dia tunggu dlm keta ja..dia malu nk masuk..cup cup mksud aku bkn dia nk masuk dgq org tua2 dok bincang tp masuk mkn ja...tp...xlama pas tu dia mai jugak jumpak aku..siap bergambaq lg tau..tu pon dok sebelah aku dok ketaq lg..HAHA..apa la papa ni...Apa2 pon majlis pon dh selesai..Alhamdulillah segalanya berjln dgn baik...Amin...

haa...ni ada la skit picca yg sempat di snap oleh my jurukamera xbergaji aku...by Lovely Ling..HEHE..dipersilakan utk tatapan umu...taraaa!!Inilah tanda ikatan cinta kami...

hantaran sebelah pmpuan

hantaran sebelah laki

inilah pengantin pmpuan tu..HAHA

tengok tu..sempat berposing segala bagai lagi taww..!


time ni ketaq gila2 taw..ramai org

lenguh gila belakang aku dok cmni..HAHA


inilah kwn2 sekolah menengah aku dlu..ada lg yg xmai tu..depa mai lambat



nie lah tunangan ku..mmuuahh!

No comments:

Post a Comment