Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Wednesday, January 26, 2011

huuiiiyoo..!
rs nya dh lama x update blog nih..not bz at all but line kat cni alahai...slow bangat sih..
maybe berebut ngan student2 yg len sm kot..mau x nya, blh dikatakan 24 jam asik ngan fesbuk ja..(aku pon sm gak..haha) study x pon..
well..selama aku xupdate nih, mcm2 kejadian la berlaku..(eksen ja nih..wuahaha)

*** First ***

kdg2 line laju kdg2 slow mcm siput..so bl nk bka blog nie otomatik "sorry the connection is not working" haiiyaa! mau angin aku 1 bdn..maybe bg sstgh org, blog ni x penting, xbest..but for me it is something like my diary of my life..cheewaahh..faza speaking tuuu..wuahahaha..yo lah, melalui blog ni gak la kita leh luahkan rs kita smda hepy ka sedih ka marah n ect..

****
ptg kemarin aku ngan linda nek basikal, bermakna masuk sem nie kemarin adlh 1st day kami nek bskal...excited giler! haha..almaklomla dh lama xnek basikal "twin" (ada depan lakang la..) nk dijadikan cita, 3 round kami pusing kwsn kolej, tetiba aku rs pening, cam nk pitam pon ada..mula la kepala nmpk bintang2, burung2 terbang kat kepala..aku pon xtau la knp jd cmtu...sdgkn sblom tu kami siap gelak2 lg, leh sembang2..tup..tup..aku rs pening sgt...seb bek xjatuh basikal ja..lau x nahas ler..hihi..."linda, berhenti dlu la kat mana2, aku pening r.." sempat g aku gtau linda time tu...Ya Allah pening sgt time tu...rs lembik bdn nih..pstu dh benti, kami rest r dlu kat bus stop, lemah sgt aku rs time tu.."muka hg pucat"..linda gtau aku..time tu aku rs sejuk, berpeluh2...lemah giler la...xtau nk habaq cmna..huhu..yg linda lak tetiba rs nk muntah...awat ye...?? konpius gak la...(dgn nada yg skema) akhirnya kami berdua mendpat 1 akal bahawa maybe kami terkena penangan basikal..! hahaha...KEJUTAN BASIKAL!! hehoo! well..apa2 pon mmg enjoy, wlpn sepatotnta hnya 3 round sdgkn sblom2 ni kami lebih dr 3 round..huhu...

** Next **

ahha...next ni aku nk cita ttg suasana dlm kls...sememangnya kls aku ahad rabu ja..so ari len slain ahad n rabu xda keja..so membuta ja keja aku..haha..uhh..bila sentuh ja sal kls..kdg2 bila diingat blk nk tergelak pon ada, takot pon ada...takot tu slalu ada dlm diri aku n kwn2 aku (pijah n peah..my pren yg nickname nm depa yg baik punya, sory guys aku terselit nm hampa skali..tooyyyiii..!) u all nk tau why km rs cmtu..? meh sini nk cita..kls pg kul 8-9.30 pg tu adalah kls yg plg aku xsuka...skali imbas lecturer nmpk ok ja...tp Ya Allah...hanya Tuhan ja yg tau betapa stressnya kami bl msuk dlm kls bliyo...dia suka tanya soklan!!!! spa xleh jwb kena marah!!!! tension! ayat yg slalu dia guna bunyik lebih krg cmni rrr.."i want u to ask question if not i WILL ASK U!!!" (dgn nada yg kuat n bersemangat la..) mau x terketaq2 lutut kami..hahha...dh tu lau slh jwb kena sound gak! aiyookk!
mcm kls rini (26/01/11 - rabu) hmm..mcm besa la kls km hari ahad rabu start awai kul 8pg dh start..mcm besa kls pg mula tepat pd masanya...BUT!!!! yg stress nya habih NOT ON TIME!! sepatotnya kls 9.30 pg dh abeh tp lect hbs kls kul 9.45pg!!! dia dh "mkn" ms lect len selama 15 minit???? how come?? hmm...isshhh2!! ~end of story! :-p

** Oh No! ***

at nite...punya la order makanan last, Linda xdpt nasik dia..! sian kat linda...aku n pijah dh dpt makanan kami, so..xpala..km tggu dlu nk tnya kat akak yg keja kat kefe tu..lg bengang bila km tanya dia mana nasik linda leh lak dia wat muka blurr dia..! hangin aku! kot la dia nk ganti ngan nsik len ka ni xdak pon!sian kami (aku n pijah) tgok linda..dh la dia xmkn nsik tgh hari td...ni lak xdpt mkanan time mlm...mesti linda lapaq.."linda, hg ok x?" hehe..tu la soklan yg slalu aku tnya dia..yg pijah lak.."sian kat linda, msti dia lapaq"..hehehe...sorry beb, aku ter"include nm hg..jgn marah aaaa... :-p


oblige: 1) kami ber3 sgt seram menanti kls seterusnya...(aku, pijah & peah)
2) mood: sian linda...




No comments:

Post a Comment