Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Friday, January 14, 2011

XmO Balik..!

Huhh! rini dh hr sabtu...argghh! xsukanya..esok (Ahad) dh nk kena blk ke US dh..(US simbolik tuk Ulu Sintok..haha)..ahh..xmo balik..xmo..xmo! aku xsuka r nk blk UUM kedah tu...xminat, xsonok, xbesshh! ahh boring ah! xpenah trlintas dlm hatiku nie yg bila blk umah, aku kan rindu kat kedah..hahaha..not in my diary kehidupan r..! sorry okey! bl blk umah aku akan trus buang kedah dr minda aku..hihi..jahat x sy?? (smbil mengangkat kedua2 tgn ke atas)..but, bl blk u otomatik aku tingat kat umah...smpai rini, rini jgk nk blk umah..wakakaka! :-)
ayoyo! xsukanya..tu ja yg leh aku gtau, xsuka tol la..uihh! wlpn ni adalah last sem, tp aku rs lama sggoh nk abeh...aku dh boring ngan kehidupan kat u...xsonok lgsung..cmna la dolu2 cikgu2 gtau yg dok kat u ni adalah kenangan yg plg best.?? bohong la suma tu..! pndai cikgu wat propaganda nuh..! jujur la aku ckp ye, dok kat u ni xbes pon...sp2 yg bertekad nk msuk u tu, bek lupakanla..hahaha..jahat kan aku, bkn nk galakkan org msuk u tp patahkan smgt lg ada la...hehe..
hmm...jam pon dh kul 12 dh..mata dh stress ni..dh layu dh..wa chow dlu r bro..! sok continue ag...

nite guys..tadaa :-)

mood: malas nk blk kedah.. urrgghh!!

No comments:

Post a Comment