Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Thursday, January 13, 2011

Risau..

aku br je blk dr jumpa my mucuk..dia mai antaq kain tuk wat bj ry ngan bj melayu dia..dia nk blk KL dh...tp yg membuatkan aku risau skrg ni sbb dia blk KL nek moto...uhh! jauh tu perjalanan..mau aku xrisau...maybe dlm kul 8 9 mlm cmtu br smpai sana..
knp tb2 aku nangis..??
bergenang air mata saat aku menulis kat blog nih...i dont know why...
aku risau tkt2 jd apa2 kat dia...bw moto leklok syg..lau rs letih berhenti dulu tmpt rehat, take some rest..lau ngantok tdoq dulu..then, tiap kali berhenti jgn lupa msj.....tu yg slalu aku pesan kat dia kalau dia nk p mana2 pon..
STOP!! faza, jgn pkiaq yg bkn2..insyaAllah dia selamat smpai...then, bl dh smpai nnt dia akan gtau hg...dont worry okey..aku cuba muhasabah diri sndiri..


Doa; Ya Allah..berikanlah keselamatan kpd dia..moga dia selamat smpai sana..tenangkanlah hatiku Ya Allah.. Amin.

No comments:

Post a Comment