Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Friday, January 28, 2011

Sakit Tumittttt..!!! huhu

hye hye hye...celamat mlm everybody...
hmm..hr ni, Jumaat merupakan hr cuti bg negeri Kedah..tp bg aku yg insyaAllah dh last sem ni, hr khamis, jumaat n sabtu merupakan hr cuti g aku..nk tau knp aku kata cmtu..? it is bcoz, that day adlh hr aku xda kls..kelas aku hnya hr ahad n rabu jek..
weehee..disebabkan hr ni adlh hr cuti, so aku n pijah n linda decided to go to expo..expo kecik2 ja..hehe..p expo sempat gak aku beli kasut ngan shawl jaring ikan..geram la tgok bnyk sgt shawl..lawa2 lak tu.(mula menjinak2kan diri pkai shawl.. :-p)

****
kami plan nk p expo pas org smyg jumaat dlm kul 3ptg cmtu la..tp makk oii..bus xdak lak..so km p msuk kampus dlm kul 4.30 ptg cmtu la..bygkn sejam lebih tggu bus, tp 1 pon xdak..huhu..amat sedih..dh la pns lak tu..then bl bus dh smpai...huiiyoo! punya la ramai..rupanya depa pon nk msuk p expo gak..ingatkn km ber3 ja..wuahahaa..

***
dh smpai km pon jln2 la dulu cuci mata..hehe..adeii..yg 1st skali aku nmpk SHAWL!!! cantik2..mcm2 kaler ada...rambang mata aku dibuatnya..las2 aku beli 1 ja shawl tu..jimat duit lorhh..aku beli kaler itam coklat..blh thn la cntiknya..
pstu aku beli kasot (sandal)..hehe..yg lawaknya aku, pijah n linda beli kasut yg sm jenis..kembaq 3! aku n linda kaler putih, pijah lak kaler itam..tp design yg sm..cuma saiz ja xsama..hehe..dlm ujan pon kami sonok jln2..enjoy gak time tu...then tb la time nk blk...tuudiiaa...pnya ramai manusia tggu bus nk blk bilik...las2 km ber3 tersepit dlm org ramai..cam sardin dh aku tgok bus tu..takot pon ada..takot terbalik ja..hahhaa..choihh!!

***
apa2 pon mmg enjoy la..hehehe...hari yg agak best..weehee..

No comments:

Post a Comment