Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Thursday, January 13, 2011

Kau lah yg teristimewa

Dear Diary...

aku hepy sgt2...hepy yg xdpt diluahkan dgn kata2..
terasa bahagia, setelah 5 bln memendam rindu pdnya. kemarin, hari bersejarah bg aku, juga merupakan hr yg begitu istimewa. tarikh 12/01/11 bersamaan dgn hari rabu, dan mengikut kalendar islam bersamaan dgn 7 Safar 1432H. Actually aku xtau nk cita apa sbb sOnOk sgt nih....

*****
urmm..sbnrnya aku dgn si dia sempat jumpa sehari je (kemarin je..hukhuk)...sbbnya dia hnya dpt cuti 2 hr je..hr ni (13/10/11) dh nk kena blk KL dh..huhu..sememangnya la xpuas jumpa, sembang2,gelak2 sbb dia dpt cuti sikit sgt...tp nk wt cmna wlpn sedih tp dh keja dia cmtu, sO aku kena trima n kena phm la...xpe......................faza, next!

***
at last, pkul 9 am (12/01/11) dia kOl aku ajak teman dia p JPJ sbb nk uruskan hal keta dia..hehe..almaklOmla..disebabkan jam terlalu awal the dia pOn xgtau apa2 lau nk Outing sO mcm besa aku pOn xmandi la lg...haha...dh2 dia kOl trus aku kalOt mandi...(tp bkn mandi kObau ye) hehe..dh siap sume, dia gtau dh smpai..suh abah antaq p dpn jln sn nuh..dia pOn kuar dr keta salam ngan abah sume then km pOn meneruskan perjalanan ke destinasi yg ingin dituju..(haha...bajet jln jOh) dh smpai kat JPJ, makk OOiii..!! Org punya la ramai..skali amik nOmbot, nah kena nombot 4 ribu lebih..jenOh melangut tggu..mata dh stress..mulut pOn ikut stress,menguap xhenti2...tersgt la stress ketika itu..

*****
dh setel kat JPJ km pOn jenjalan la p kamdar kununnya nk cr kain utk buat bj nnt...tp kesian, xdak pOng kain yg aku nk tu..huhu....dg muka yg frust, trus blk umah sbb dia ada hal lak then kena blk umah...
ok then..km pon blk la..

****
at nite...pas mgrib km outing lg sblm dia blk rini (13/01/11)..p psr mlm kat area sbrg jaya..haha...lawak r bl tingat blk, blh plak ngah kusyuk jln, tuuppss!! terpeleot!! ayoyo! syg, awk ni jln xtgok bwh ke..hehehe...time tu aku cover la gelak..kununnya sian la kat dia, xmo la st g dia malu..hahaha..tp ada la mkcik ngan pkcik yg niaga kat ctu nmpk gak dia terpeleot..haha...adoii...pkcik awat la pkcik gelak..adehh..aku pon xthn aih..gelak skali la..hahaha...smpai ke dlm keta aku punya gelak..haha...bkn apa, teringat..nk tergelak..hihi..
pstu km p k4 plak cuci gmbq pstu p mkn kat pantai..uihh..bess oo..ngan angin sepoi1 bahasa, menyapa mesra muka ku...hahaha..sasterawan sket..terasa romantik plak time tu..weehee :-D
sembang2 jp, amik gmbr pstu blk umah...
sedih plak bl kuaq dr keta, huhu..ye la...mau x sedih tah bl nk jmpa lg...huhu....
nie pon terpksa tahan rindu 5 bln nih....lps ni tah bp lama lak kena thn...tp xpe, demi kau daku rela menunggu..ahakkss..gedikkss!!

*****

ehem..dok buat apa tu ha..? ada style sggoh :-)

senyum..senyum..auuww! comelnyee...weehee :-)

Mmmuuaahhh! syg kamu baby!


***The End**



Love Notes: syg, selama mn pon ku sggup menunggu mu....i love u :-P

No comments:

Post a Comment