Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Monday, January 10, 2011

Terima Kasih Tuhan

Ahamdulillah...Terima Kasih Tuhan..
Aku bersyukur dgn rahmat-Mu..Terima kasih krn bg aku berita gembira...
at last, nek sem 5 ni sikit bnyk aku dh makin meningkat dlm pelajaran ku....terima ksh Ya Allah..terima ksh jugak kat umi n abah sbb sntiasa berdoa utk kejayaan anakmu nie...
wlpn umi n abah suka la sgt beletiaq tp doa dr kalian amat2 la anakmu nie perlukan...
tima ksh skali lg kat umi abah..hmm...berbalik kpd result exam yg br ja kuaq kemarin 9/1/2011 jam 3.00 pm, actually aku takot nk tgok result aku...haha....so rini (10/01/11) br aku bka..haha...ketaq weh nk tgok result..tah apa2 la jwb ms exam ritu....seram sejuk gak la nk usha pong..huhu..so, td terpaksa la check result...alhamdulillah...lebih baik dr sem2 yg lepas..insyaallah sem ni aku akan usaha lebih lg...azam baru, nk dptkan dekan tuk sem ni..(boleh ka aku..?) kpd kwn2 ku yg berjaya xkira smda dekan ke xdekan ke, CONGRATULATIONS TO ALL OF YOU!! tahniah! insyaallah kt akan berusaha dgn lebih gigih lg tuk sem ni....

INSSYAALLAH..


p/s: nk dptkan PMK yg lebih bagus lg..insyaallah
usaha tgga kejayaan
~peace~

No comments:

Post a Comment