Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Monday, April 25, 2011

4 Tahun Bersamamu..Hepy Anniversary Syg

Tik Tok Tik Tok...12 am...

SELAMAT ULANGTAHUN PERCINTAAN YG KE 4 Syg..!! xda bunga api pon..HEHE..

Assalammualaikum..Selamat malam..

Alhamdulillah...hari ini, tarikh ini 25/4/2011 tepat jam 12 tgh mlm, genap usia hubungan kami yg ke 4..sesungguhnya hari ini tarikh ini amat bermakna buat kami berdua...actually tarikh nie jugak la bermulanya kami secara rasminya menjadi pasangan kekasih..cheewaah! ayat xleh blah..HAHA! 25/4/2007 bersamaan dgn hari Rabu sememangnya xkan luput dr ingatan nih...saat perjanjian kami utk hidup sebagai pasangan kekasih..dan hari ini genap 4 tahun kami merempuh segala halangan, suka, duka, gurau senda bersama..segala kenangan indah, manis, pahit, masam segala bagai tue hanya kami yg merasa...syg awak! seriously, dia bukanlah jenis yg pandai ber"romantis2", bermadah pujangga, dan bukan jugak sorg mamat jiwang..HEHE..yess...dia mmg garang, tegas...disebabkan sifat garang dia tue lah bila dia cuba2 nak wat romantik, automatik aku akan gelak kuat2...siyess!! awak mmg xpandai ber"romantik"..awak hanya pandai berleter ja...silap skit je awk mesti bla..bla..bla...xhenti2...saya lak redha je, tadah je telinga nih dgr awak bising2, mmg mengalahkan org pompuan la awak ni kalu berleter!..tp kan wak, itu la yg buat saya sentiasa senyum bila ingat semula, bahkan skrg ni pon tgh taip entry kali nie pon saya ngah senyum..senyum ingat telatah awak...HEHE!

hmm..nak gelak bila tingat kisah kita..mengimbas kembali detik2 bermulanya kisah cinta kita ianya adalah sesuatu yg amat indah dan sweet...

yes..citanya bermula bila masa tue adalah Hari Raya Aidil Fitri...awak dtg ke rumah utk beraya..sy ingat lagi time tue awak dtg ngan sepupu awk kan..? actually, kami xkenal satu sama lain pon, dia mmber tempat keja kak aku pd masa tue..oki, sambong balik cita..hmm..lepas ja aku hidang makan dan minum kat depa 2 org tuh aku pon siap2 nak kuar g beraya umah member aku lak...memandangkan time tue aku baru je putus cinta so "no love" for that moment! xmo cinta2 lagi..weh, time tue sedih lagi kot...putus cinta tuh! putus cinta adalah sesuatu yg amat menyakitkan dan amat sedih..HUHU..okey, lepas dah siap suma aku pon blah la kuar umah nak p beraya umah member. YA! mmg aku sgt sombong time tue! aku tak pandang dia langsong pon! malu pon ada! HEHE..camna muka awak pon saya xtau, bulat ke bujur ke petak segi ke, saya xtau pon! maaf ye syg, saya ngah frust time tue! HEHE......hmm...itulah pertemuan pertama kami dan aku ingat itulah jugak pertemuan terakhir kami..sbb time tue aku xrasa apa2 pon..just besa ja.

nak dijadikan cita lagi, esoknya kak aku balik keja dia gtau aku "Ngah, Izuan kem salam kat hg" HAHA! ooo..! selama nie awak ada hati kat saya ye! awak buat kakak saya sbg org tengah ye..! HEE..lepas berbalas2 kirim salam tue, mula la dia mintak no fon aku kat kak..betol x syg?? nie kak yg gtau saya haa.....lepas je bertukar2 no fon, kita pon makin mesra, tapi serius saya masih xda hati kat awak..saya just anggap awak sbg kawan je xlebih dari tue...awak xputus asa, awak try nak tackle sy jugak kn..? awak ajak saya kuar "dating" ngan awak..awak ingat x saya penah tanya awak ni ada lesen ke x..?? sbb kak ckp awk xda lesen, so cmna kita nak kuar lau awak xda lesen..?? tapi awak tipu ye...awak ckp awak ada lesen, sbb tue saya berani kuar ngan awak...then bila dah sampai umah baru awak gtau yg awak xda lesen!! saya sgt mrh time tue, tp skrg nie bila ingat2 balik mmg kelakar..awak berjaya ajak saya kuar dgn menipu sy! HEHE!!

Agak lama jugak masa yg saya amik utk semaikan perasaan saya kat awak...yess! akhirnya, sikit2 perasaan syg tue mula berputik..awak berjaya curi hati saya...sebulan kita menjalinkan hubungan cinta tu, awak bg tau saya yg permohonan awak utk jadik askar berjaya..jadik awk terpaksa tinggalkan saya sorg2 kat sini sbb awak kena p buat latihan ketenteraan kat Port Dickson selama 6 bulan...saya sedih tapi saya redha demi masa depan awak..masa depan kita. awak, ada satu perkara yg awak xtau, sebenarnya, sepanjang awak tinggalkan saya, x-boyfren saya muncul balik utk sambongkan hubungan kami yg putus dulu. tiap2 malam dia kol saya utk pujuk supaya balik kat dia...time tue saya jadi berbelah bagi..sbb perasaan syg saya kat dia masih ada, dan dlm masa yg sama saya syg awak juga...kalu awak nak tau, time tue saya asik nyanyi lagu Cinta Tiga Segi je..HAHA!! aiyokk! lagu tue je la yg saya layan time tue..sbb lagu tue cam ada kena mengena ngan saya, awak dan dia! saya sgt x waras time tu wak..HIHI! dua jejaka dlm hati saya time tue, satu awak dan satu lagi dia...tp, Alhamdulillah, cinta dan syg saya hanya utk awak..dan hingga ke hari ini InsyaAllah perasaan syg dan cinta itu hanya milik awak...dan saya yakin awaklah jodoh saya. Allah dah pertemukan kita melalui kakak saya..credit and thanks to chaq..HEE..Alhamdulillah..

Awak...sempena ulangtahun hubungan kita nih, saya nak amik kesempatan nak ucap berbanyak2 tima ksh kerana awak sudi terima saya dlm hidup awak..awak sudi jadi pendengar setia tentang suma masalah saya...saya tau, sepanjang hubungan kita nih, saya dah banyak menyusahkan awak tp awak slalu ckp "x, awak xsusahkan sy pon.." HEHE...kdg2 awak letih tapi awak tetap usaha utk bg ada ruang bersama saya..awak banyak beralah dgn sikap saya..terima kasih atas semua yg dah awak lakukan utk saya...oleh itu, sempena tarikh 25/4/2011 nie saya nak ucapkan selamat ulagtahun ke 4 kita, moga hubungan kita bersama selamanya bukan hanya berakhir dgn ijab kabul malah hingga ke akhir hayat..INSYAALLAH.

:: Kpd Mohamad Noor Izuan..saya syg awak...awak sgt bermakna buat saya..terima kasih sbb terima saya seadanya...I Love U so Much! mmuuaahh! :)

No comments:

Post a Comment