Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Saturday, April 16, 2011

Sesungguhnya saya rasa sgt nak marah..!!

Tolong! Tolong! Tolong sejukkan saya semula! kalu ada ais batu pon boleh la nie..Ya Allah...berikanlah ketenangan kpd hamba-Mu ini..HUHU...serius skrg nie, right now, saya rasa sgt nak marah!! sebenarnya saya sgt tdk suka marah kerana bila marah kepala saya akan sakit dan berdenyut2 pastu mula la saya nak angkat brg2 dan melakukan aski lontaran jarak jauh..dahtu saya rasa nak jerit sekuat2 hati bg org lain tau yg saya not in a good mood! nasib la sesape yg jd mangsa "hawing" saya time tue..ya, sy mmg pns baran tp ada masa jugak la..bukan men serbu jek...darah angin saya mula membuak2 mcm air yg sdg mendidih tue bila baby saya dah mula wat hal, dia dah kurang berinteraksi dgn saya..saya terasa sgt sedih dan marah sampaikan kdg2 menangis disebabkan dah tak tahan lagi dgn perangai baby saya..saya tak tau apa kena dgn my Baby nih...sejak kebelakangan nie dia slalu jah wat perangai...suka wat saya marah tau..! aiyokk! terlupa nak gtau yg baby saya tu adalah Laptop saya la..saya panggil dia "baby" sbb dia kecik dan cute..HEHE...oki, berbalik kpd isu naik hangen! yess! saya sgt marah bila baby saya ni mula wat perangai dia acam not responding! kalu not responding in certain part je takpa..ni boleh dikatakan suma part dia not responding..ARGHH! nak buka google pon lembab! nak buka FB pon lombab! nak YM pon lg la lombab!! asik2 stark! "heng"! dahtu boleh plak dia jadik blackout dgn tiba2! terkejut mama tau syg..haiyaa! kenapa dgn syg mama nih..? tak sihat ek..? time tu bila naik hangen rasa cam nak hempuk2 je laptop nih...hilang kawalan dah time tu..nasib baik cepat2 mengucap dan beristighfar, kembali reda..nak kena bawa jumpa deketot lah cmni gayanya..dah la duit xda nih, dia mula nak wat hal mcm2, tue suma tue guna duit tau x..?? mana nak cekau duit nih syg oii..HUH..runsing mama dgn kamu nih..! duit..duit..di mana kau duit..lalalala..

:: kalu saya marah hnya mereka berdua ni je yg boleh bantu redakan kemarahan sy..dgn gurau senda dr mereka berdua amat menyenangkan hati dan fikiran saya...hanya mereka berdua je yg boleh dekati sy bila sy naik hangen! HEHE..thanks Joy & Od..love u larhh! Mmmuuaahh!!
<3 <3

No comments:

Post a Comment