Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Monday, April 11, 2011

Yahoo!!! Berjaya!

Assalammualaikum dan selamat pagi2 buta to u all...

Sebona nyo eh, eden hepy nih..huh! apo? sebontar la, eden nak kasi tau nih...sabo2..eden hepy sbb berat eden berjaya dikurangkan!! Yeahhooo!! letih la ckp loghat org Nogori 9 nih...tergeliat lidah2.. semalam...p merayap kat Changlun ngan Joy and Od...cam besa la merempit ngan bus UNIC...konvoi seramai 40++ manusia. C-Mart la menjadi destinasi utama bg student UUM ni tuk shopping brg2 dapor...bulih dikatakan dlm supermarket tue majoritinya student UUM la....Aiseyy..dah sampai C-Mart, sementara nak tggu Joy shopping brg2 koleksi peribadi dia dlm Watson tue, aku and Od pon p la ushar2 tempat penimbang berat..mulanya Od yg timbang dlu..HIHIHI...berat Od nek sekilo...baguih la...berat naik tp bdn maintain..tetap keding! membuatkan aku sgt jelez ngan si Od nih...yeah..turn aku lak nak timbang berat setelah berusaha dan bekerja keras dgn tidak menjamah nasik selama 1 bulan...nak diet la katakan..nak kurus...HURRY!! 46kg! dolu timbang 48kg..YESS!! berat aku turun 2 kilo! haii la incik penimbang, kau tak tipu kan.. ? kau jujur kan..? kau tak main2 kan..? kau siyess kan..? HEE...tima ksh la sbb membuatkan aku gumbira hari nie...berat dah turun..YAHOO!! di sini, di kesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada "mereka" yg telah menyokong saya utk turunkan berat..tak lupa juga ucapan tima ksh kepada keluarga, rakan2, Incik dan Puan Detox Gold, Saudara dan Saudari Eno Ginger, Dato' dan Datin Maggi cap Cintan, dan mereka yg terlibat dalam menjayakan misi BERAT BADAN saya ini...budi baik dan kerjasama daripada kalian suma amat saya hargai..terima kasih kalian. Terimalah kucupan mesra dan terima ksh saya buat anda suma..Mmmuuaahh!! HAHA!

No comments:

Post a Comment