Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Sunday, April 10, 2011

Kenapa dgn "dia"..? mimpikah kami atau dia yg bermimpi..?

HEHE...belom pon update apa2 dah nak tergelak...pleacchh! jgn ingat aku sawan tiba2 lak..yeah..cam besa kelas hari seperti biasa, takda yg seronok mana pon..cam besa jugak..kena bangun awal pagi, mandi, solat, siap2 p kelas..urrgghh! sgt tidak suka! cuma....kelas yg ke3 aku hari nie, iaitu kelas Comparative Politic ada sikit kelainan..sikit je la...hmm...camna lak kelas comparative hari nie diambil alih oleh seorang cik tue (tah tak ingat apa nama dia), mmg sgt tidak minat lau beliau yg mengajar..HUHU...sgt skema!! semestinya si Odah, si Ash dan si Peah pon tak suka lau beliau si cik tue yg masok kelas...! berbalik kepada tajuk entry kali nie..."Mimpi"...HAHA! actually, dlm kelas comparative nie jugak ada la sorg budak junior nie, kami tak berapa minat ngan perangai dia..imbas kembali last class, penah dia wat muka n marah2 kami bila kami mintak attendance lists kat dia! berani sunggoh dia wat cmtu! dia tak kenal lagi sapa kami sebenarnya! maybe dia ingat kami ni sama batch ngan dia kot..mungkin jugak muka kami ni ala2 awet muda gitu lol..! tue yg sampai org tak pasan yg kami nie dah last sem not the first sem oki..! bila ada presentation je, mesti dia la pengkritik yg terunggul dlm kelas tue..malangnya dia jd pengkritik secara sulit! yg paling kami hangen tuh bila dia mengkritik secara tdk rasmi di belakang kami..!! OMG! sgt sakit telinga! BISING! pot pet pot pet...bla..bla..bla......haaa..itu alkisah beberapa minggu yg lalu la....

tapi....tadi..kelas hari ni...Ahad..10 April 2010...ada perubahan! HAHA! aiseyy..nak dijadikan cita, masa nak bagi attendance lists kat dia td, suh pass kat student lain, maleh gak nak tgok muka "kerek" dia tu...but its ok, aku la yg ditugaskan utk cuit bahu dia tuk bagi lists tu...dgn SUPRISE! dia tak marah weh..! siap ucap "terima kasih" lagi tau..HAHA..sgt heran dan pelik gak time tue..aku tgok Odah, Odah tgok aku..HAHA! betoi ka ni..? dia ucap tima kasih..?? first time dgq dia ucap tima ksh...laki kan EGO! okay..setel dah bab yg tue...terjadi lak lg satu kisah...dlm kls yg sama gak...selang beberapa minit selepas bg attendance tue la..dgn tak sengaja, aku tertendang kerusi depan aku, pastu dia cam "shake" @ "vibrate" la sket...ingat dia nak marah...aku said la "sory, tak sengaja..." HIHI...(tp mmg siyess la aku tak sengaja) dia ckp.."tak pe..."(senyum) weh...lagi sekali keajaiban dan kepelikan berlaku..HAHA! aku dan Odah mula la memerah otak dan berpikir, kenapa ngan mamat nie hari ni..? demam ka dia..? atau dia "mimpi" semalam..? atau kami yg mimpi..? HAHA! bukan apa, dgn tiba2 jadik sebegitu baik dan paling amat ramah tamah sekali (BM fail nih)..heran la jugak..HUU..pastu dekat2 nak habis kls dah, dia pusing belakang then dengan ramahnya sambil mengukir senyuman yg amat manis kat aku dan Odah, dia tanya "urmm...hari tu mase group kitorg present ade dtg x..? ok tak presentation ktorg..?..." AIKK!! kami pon terkejut, anggok je la..HAHA! bleh lak dia ckp ramah...sopan pon............................HAHA! sepanjang jln nak p kat bus stop tue aku dan Odah tertanya2 betoi ka apa yg jd dlm kls tadi tue..mimpi apa ni..? mimpi ngeri ka..? mimpi basah ka..? HAHA! Odah..tolong jawab! Temah dah letih pikior hal itu...

No comments:

Post a Comment