Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Sunday, April 24, 2011

Who is next after you..?


Dari kiri : Syu, Hana, Ajah, Fasya, Faza & Jan

Yeah..entry kali nih berbentuk persoalan..HEHE..soalan ttg siapa lepas awak..? hmm..? siapa lepas awak? relax2, cool bebeh cool..aku baru nak mention nih...ce tgok dan perhatikan gambo kek ateh tuh...6 gadis Pulau Mutiara beratoq baik punya..port pon baik punya..R&R Pantai Bersih..HAHA..kalu nak tau, dlm kami 6 org nih salah sorg dari kami dah pon berkahwin dan insyAllah bln 7 nih dah pon nak jadi ibu..HEE..ce teka..?? hamboii...lamanya amik masa nak teka cik ton, cik yah nih..meh aku gtau lah, mmber aku yg bernama Hana tue dah pon kawen..apa? nampak muda?? yeahh! mmg la muda baru 23 thn..lagi plak kami suma nih mmg awek muda pon..HAHA! time nih kami outing sbb dah lama sgt tak gedik2 sama2..sejak lepas SPM dolu tuh dah jarang outing cmni..tambah plak Hana dah nikah so nak kuaq ngan mmber2 pon kena la mintak izin suami dia dolu...actually suami si Hana ni kami dah kenal lama dh..almaklomla kwn satu sekolah gak..HEE..kalu nak tau time ni pon suami dia ikot ma..! suami dia la yg snap gmbo kami nih..lalala...

time nie jugak la, kami dok sembang2 tanya turn sapa plak lepas Hana nih..? kwn2 ramai kata nampak2 cam aku jah ikot jejak Hana..!! DAK KOT! HAHA! aiyokk! ada nampak seri pengantin dah ka kat muka aku nih..?? HAHA! well, pengakuan berani mati nih, lau mmg jodoh aku awal, aku tima jah, tima ngan hati yg terbuka + senyum lebar + hati tenang..aiseyy..nmpk sgt gedik nih..HEHO! apa2 pon tunggu je la lau ada org masuk minang ada la..lau takda yg masok minang bujang sampai ke tua la aku..HAHA! kdg2 lau takda keja tue, terpkiaq2 gak sapa lak pas nie kawen ye..? umoq pon dah makin meningkat tua dah nie..by the way still very very the muda lol... :)

No comments:

Post a Comment