Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Wednesday, August 31, 2011

Cilamat Hali Layee dan cilamat hali merdeka!

Assalammualaikum & selamat malam to everyone..

hoi hoi hai..! Selamat hari raya jugak aku ucapkan buat semua umat islam yg menyambut hari raya pd thn ini..aiseyy! ayat aku yg sgt skema dan xleh blah kan..? HAHA...pejam celik pejam celik bulan ramadhan dah pon berlalu kan..la ni kita smbut bulan raya lak..dah tu sedaq xsedaq dah dua hari kita beraya dan sok merupakan raya yg ke3..cepatnya masa berlalu..kdg2 hidup ni rasa cepat sgt and kdg2 rasa lambat berlalu kan...punya la nak raya jugak aku ni sampaikan xmengupdate belog milik aku n izuan nih..ya la..komitmen lebih kat raya la katakan..HAHA! oki..lets we story mory ttg raya thn ni oki..ahha! u olls sedaq x ni yg thn ni kita sambut dua perayaan serentak..satu, hari raya dan dua, hari merdeka..dah tu plak merdeka jatuh pd hari kedua raya aidilfitri. merdeka kali ni mmg la xsemeriah thn2 yg lepas sbb i'm sure ramai org lebih excited nak smbut raya posa kan..then ada sesetengah manusia tu smpai lupa trus bulan merdeka..sian kan..? acehh! aku nih ckp lebih lak, tp sekurang2 nya aku ni ingat yg hari ni 31hb 8 tu hari merdeka.

okey, hari ni aku p raya umah my only love love love! HEHE..of course la aku segan beb! aku kan org asing dlm family tu, terasa sgt la segan wehh...dok xdan lama, adik beradik si izuan lak sampai..sekali 4 bijik keta derrr...ramai la jugak an..maluuuu! xtau nk ckp cmna lg..malu gilerr seyhh! seb bek la aku bwk adikku si kecik tu sekali, ada la jugak org aku nk cit cat..HAHA! dah tu balik dr umah dia, aku p raya umah mmber lak kat penanti...ajak izuan ikot sekali...pujuk punya pujuk punya pujuk *bapa kali pujuk daa..* dia pon angguk setuju ikot aku...yess!! HEHE....tima ksh syg...pas je mkn trus nk balik umah la...HAHA..sempat lg tuh kami p pantai sat...picca2 laa...disebabkan ada jurukamera si kecik tu jadi apa lg kami pon amik kesempatan suh si kecik snap pic..HEHE..tima ksh adikku si kecik..wat ms ni aku xtransfer pic lg dr kamera tu...xpala..tunggu kemunculannya...

notes: selamat hari raya sekali ngan selamat hari merdeka...kepada sesiapa yg sambut besday hr merdeka...selamat hari besday..HEHE

oki la nk tdoq dh..ngantokk..! baibai..nite..zzZZzz

No comments:

Post a Comment