Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Sunday, August 14, 2011

Kau yang paling SPECIAL di hatiku

Assalammualaikum..selamat pagi

Percaya x percaya hari ni dah pon 14 Ogos 2011 kan..? maknanya dah 14 hari jugak la kita umat Islam berpuasa..kdg2 rasa lama kdg2 rasa sat sgt masa berlalu...one more thing, entry kali ni jugak aku tujukan khas buat my tersayang MOHAMAD NOOR IZUAN. selama seminggu dia balik cuti untuk sambut posa bersama family dan aku pon xketinggalan la bukak posa sesama..HEHE..ehh..mestilaa..aku pon nak bermanja2 jugak sbb dah lama sgt xjumpa..nnt raya dia akan balik lagi..Insyaallah kami boleh raya bersama..cuma baju tu ja xtau sama kaler ka x...sbbnya aku xbuat baju raya pon thn ni...alfulus kering rr..! hari ni..Ahad, dia bertolak balik KL..sebelom balik tu kami sempat jumpa sat...sedih tol aku rasa td..nk nangis tp aku tahan jugak..then bila dia dah gerak ke depan, apa lagi...terussss jatuh ayaq mata ni...entah la, xtau nak kata cmna..aku sedih sgt tambah2 bila dia nak balik sana...aku rasa cam xmau lepaskan dia balik ja tp nk wat cmna kan...dah dia keja kat sana..aku terima..sebelom dia bergerak balik tu, aku sempat la tengok muka dia, sempat lagi tu aku usap muka sket...HUHUHU..sedihh..tp part yg paling aku sedih tu bila dia cium tgn aku...perggh!! xtahan beb..ayaq mata ni dok tahan ja xmau bg jatuh..sedihh sgt3....

YESS! I admitted yg makin hari makin tebal perasaan sayang ni kat dia. Insyaallah selagi hayat dikandung badan CINTA, KASIH, RINDU ini hanyalah untuk si dia yang bernama MOHAMAD NOOR IZUAN.

kpd papa, ma syg papa sgt2..ma mintak maaf seandainya ma salah..u are my special person in my life..kau lah insan teristimewa dlm hidupku..ma janji akan jaga dgn baik hubungan kita. harap papa pon cmtu..please take care ok syg. ma tunggu pa balik raya nanti.

last but not least, I LOVE U! Mmmuuaahh!!


No comments:

Post a Comment