Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Wednesday, August 3, 2011

Salam Salam Ya Salam Malam..Hee :)

Assalammualaikum..
Selamat Malam..


oit..oit..jgn tidoq lagi..jgn lagi weh..lek luuhh..meh ler sini kita borak2 gebang2 sembang kosong dulu..pertama sekali entry nie aku nak tujukan terspeSIAL buat adikku si Tonah *bertelinga capang + senget + mereng dan segala bagai lagi yg OKU suma kena kat dia..*hg memang kurang asam kan Tonah!! how dare u talk to me like that..! kuang jaaq! HUHU! boleh lak dia post page dia ngan mengatakan aku ni si ...tettt (secrete recipe rr ni..) nie aku tau lau dia baca post aku ni konpom2 la kau kena balik...mmg hampeh la lu sis..Huwaa!!

Huhh! rosak entry aku malam ni..ni suma gara2 si minah bertelinga capang itu...habeh rusak ana punya perogerem..haiyaa..actually, post mlm ni aku saja nk mengupdate about posa je aleh2 aku terlebih suda ttg si minah sorg tu..huhh! sory ye si awak2 suma..aceh, bajet cam ramai yg baca post aku nih, tp ada aku kesah..xdeee!! *ngan nada kuat sampai kasik gegar seluruh isi rumah ye dik..wakaka!* yeah..stret to de topic lah..rasanya masih belom lambat aku nk wish selamat berpuasa buat semua umat Islam..sedaq x sedaq, kejip punya kejip mata ni bak kata my late grandmother "pejam celik pejam celik" dah pon nak masuk hari ke 4 sok kan..? rasa sat la plak...ritu masa 1st day tu punyala rasa lama sgt..ni tgok dh nk seminggu dah kita suma posa...*huu..rindula plak kat arwah..Al-Fatihah :( * dan Alhamdulillah, setakat ni aku masih lg belom tinggal posa...yeaa! suka! suka! suka!

Hee..selain post sal posa, aku nak selit2 jugak ucapan rindu buat si dia yg jauh di mata dekat di lubuk hati...my Izu, selamat berpuasa dan I Miss U..

Oki doki..itu aje..nk chow dah...ngantok dah..bye2
...zzZZzzZz...

No comments:

Post a Comment