Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Tuesday, March 8, 2011

Hepy Besday Umi..Mmmuuaahh!


...8 MARCH 2011 (tuesday) bersamaan 3 Rabiulakhir 1432H...

today adalah ulgthn kelahiran my mom yg ke 46 thn..HAPPY BIRTHDAY UMI..!
HIHI..actually aku nk update blog nih tepat kul 12 am lg tp disebabkan dgn suddenlynya line wify xdpt connect so xleh la..HUHU..tp xpa, aku dh pon wish kat umi awal2 lg..HAHA..blom pon kul 12 aku dh kol umah wish besday kat umi..HIHI..bkn pa, org kat umah tu suka tdoq awai...tu yg kol awai tu...yeah..aku syg umi aku...tanpa umi xda la aku kat sni, berdiri sihat untill now..HUHU (tiba2 sedih..ngee)


For You...
  • SELAMAT HARI LAHIR yg ke-46 tahun :p
  • Moga sihat sentiasa dan dimurahkan rezeki :)
  • Moga sentiasa berbahgia hidup di dunia dan di akhirat :)
  • WE LOVE U!!

***teettt***


FYI hari ni jugak merupakan hari Wanita seluruh dunia...SELAMAT HARI WANITA kpd umi ku tersyg...xlupa jgk kpd aku sendiri..ngee..dan kpd semua wanita di luar sn, (smada kenal @ tak kenal) SELAMAT HARI WANITA kpd kita suma..hope hdup ni kan lebih enjoy and always happy..InsyaAllah..HAHA..kita patot berbangga!! kt bkn wanita yg lemah, tp kt lebih kuat dr laki2 yg ada kat luaq sn..xpcy?? tgok skrg ni, pmpuan dh bnyk maju ke depan (i mean, maju ke depan tu bkn mengandung ye, tp berjaya dlm hdup la..), hah see pemain squash negara kt pmpuan, sp tu Nicol David, menteri2 pon ramai yg pmpuan, kat skolah2 ramai ckgu pmpuan even pengetua skolah pon skrg ni pmpuan yg pegang..so kt kena berbangga dgn kaum Hawa cam kita nih..(excited)..


ngee..to all of awek, gadis, pmpuan, wanita, ibu, mama, mummy, umi, mak, amma... (kaler maler gitu)..i wish u..

"HAPPY WOMEN'S DAY!"

No comments:

Post a Comment