Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Wednesday, March 16, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa..NICE!

Hury! Hury! akhirnya dpt gak tgok Hikayat Merong Mahawangsa (HMM)..dr umah g asik nk tgok ja..HAHA..adikku ajak tgok kat umah aku xmo..alasan ku nk tgok ngan Linda..HAHA best gak cita tu..hmm..lau nk ikotkn aku komen, cita tu best..enjoy..mcm thriler pon ada...np aku kata cam triller..?? sbbnya cita tu bnyk perang, bunuh2 org ni...uuiii...siap potong pala la apa suma..seram gak..siyess! tp mmg best r..cita sejarah tu...sbnrnya cita tu sejarah and semestinya plot cita tu agak serius and no funny..but bagi aku n Linda, smua cita adalah lawak gila..! HAHA..nk tau apa yg lawaknya tu..? meh sni nk cita..HAHA...lawak kat watak Pak Kesum...hensem oo...yg paling nice tu rambut dia la..mmg cun habeh r...dh ler putih dr ateh smpai ujong, dh tu remoih dia smpai nk tutup dahi..HAHA..berbentuk huruf "m" plak tu...mmg lawak rr...hadoii...Linda..aku dh mula tringat nih....nk gelak berguling2...

No comments:

Post a Comment