Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Monday, March 21, 2011

Malu 3 tahun...!


Aiseyy..! seperti biasa kelas hari ahad dan rabu akan mula jam 8.00 pagi...macam besa, nak bangun awal2 pagi sememangnya liat..jam enpon yg bunyik lagu "My All" nyanyian Mariah Carey tue merupakan penasihat waktu yg sgt setia kpd tuannya (Aku la tu)..tepat je jam kul 6.30 pagi tanpa lewat or awal wlpn sesaat, si "clocky" (nick name utk jam) akan terus kejut aku..HIHI..hadoii..aku sgt tdk suka bgun awal2 pagi, dahtu nk kena mandi awal2..sejukkk...disebabkan hostel aku nih berada di tengah2 bukit..so sgt2 la sejuk...nk mandi pon kena test air dlu...mandi pon ala2 koboi gitu, tp aku tetap sabun dan gosok gigi oki..! tp fuhh..! airnya sgt sejuk, terasa cam dok kat Antartika lak..HAHA..Oppss! ini melalot suda...back to the point, tajuk malu 3 tahon...? IHIKSS..! cita bermula cmni..lepas balik dari ushar sweater UUM, tiba2 tekak ni rasa kering.."lapaq ayaq" (dialek utara)..so aku n pijah pon wat keputusan tuk minum kat Cengkih ja...ya..sememangnya situ la tempat kami akan lepak sementara nk tunggu kelas seterusnya..cam besa, soya menjadi pilihan ku..HUHU...asiknya dok sembang, gelak mengilai2, sampai tak sedar yg ada something kat mulut aku..HEHE...pijah tegoq "apa kat mulut hg tue..?" Huuhh! dgn gelabahnya cepat2 lap mulut..."mana ada apa.." ngada ja hg ni.." (nak cover malu rr).."ada soya kat mulut hg..! HAHAHA..kaungsam pijah..hg gelak kat aku..HUHU..MALUUU!! mesti org len pon perasan gak time tue..pas tue, angkat beg, tolak kusi dgn cara yg paling lembut dan sopan, terus blah tanpa toleh kiri kanan depan lakang atas bawah..HAHA..malu 3 tahun weh...malu :->

No comments:

Post a Comment