Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Sunday, March 13, 2011

Hooii..! 1 KG?? Melampau!

berat naik 1 kg menjadikan aku lebih "Gemok" dan "chubby"..sob..sob..sob...so skrg ni berat aku yg terkini adalah 48 kg...yes, sememangnya berat tu adlh berat yg ideal n mungkin bg org len depa rs its fit with me..tapi, bg aku, ni adalah 1 mslh..dh ler pendek tmbh plak ngan MOK2 (sgkatan utk gemok) so, aku nmpk tersgt la kemetot..!! HAHA..akhirnya aku berjaya menjadi penternak daging yg sgt dikagumi..ngee..(hangin je..) dan aku tekad utk contol over my weigh supaya kmbali menjadi slim world..HAHA..ek..? bulih kah..? Insyaallah...akan ku cuba sedaya upaya menurunkannya ke tahap yg memuaskan..HEE..masuk hr ni dh 4 hari aku xmkn nasik..YEAHHOO!! aku berjaya tahan tnpa mkn nasik..NGEE..and azam aku, tiba hr kenduri my sister tgh thn ni, aku bleh pkai kebaya..dan 1 more thing, aku pon nk nmpk cntik n slim gak bl tiba hr bhgia aku..WINK..WINK..


FAZA, Bbaasshhaa!! Aja! Aja!

No comments:

Post a Comment