Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Tuesday, March 22, 2011

it's true confess..I Admire Him!

Ya..i admire someone..! it's my honest confession..! entry kali nie merupakan satu pengakuan berani mati..HAHA..aku tak kisah apa org nak kata, it's up to me..! seriously, aku mmg dah lama minat si beliau ni..dah lama dah..my pamili pon tau yg aku mmg minat kat si sorg nie...tapi tak la terlalu obses ngan dia..tak mcm sesetengah org minat someone tue sampai naik "sawan"..terlalu fanatik..but i'm not like that..
Well...let me let u know whose i admire most..nama sebenar si beliau itu adalah Mohamed Noor bin Shamsudin @ Rosyam Nor...HEHE..haaa...tue ada la tue yg pikir aku minat sapa2 tue...helloo..! i minat Rosyam Nor ye...mmg dari kecik agi sememangnya lau ada iklan ke cita ke majalah ke atau apa2 je la yg berkaitan ngan Rosyam Nor nie aku akan tgok n simpan..HUHU...dolu aku ada simpan gmbo2 beliau..tak kira la gmbr dlm surat kabar ka, majalah ka mmg aku akan gunting pastu simpan dlm album..tapi....tue suma dulu rr....sejak umah terbakar thn lepas, suma koleksi gmbo si incik Rosyam nih dah pon hangus skali..HUHU...so skrg ni sedang dlm proses utk kumpul semula suma gambo2 tu..
nie kalu adik ku si Tonah baca entry kali ni konfom dia dok ngata aku...dia tu mmg pangkah si Rosyam nih..mcm2 dia kata..kuangsam tol...ada ke patot dia kata Rosyam nih hero dah tua..?? mmg la dia dah tua..over act lak tue..!hoii cik Tonah, even dia dah tua, tp rupa tetap ada la..maintain gitu...lakonan dia pon hebat2 la weh...hg jgn jelez lau aku tnya abah konfom2 hg kalah nya, abah semestinya akan sokong anak kesayangan dia ni...HAHA..abah pon minat Rosyam Nor la woi..! lau dia over act pon apa salahnya sbb dia mmg hebat..lau tak, takkan dia dpt Anugerah Bintang Popular dolu..huhh!
bnyk filem lakonan beliau yg aku sempat tgok and smpai skrg ni suma gmbo2 dia best + great..! antaranya, Kala Malam Bulan mengambang, Laila Isabella, KL Menjerit, Suami, Isteri dan..., Gila2 Remaja, Castello dan bnyk lagi la...tapi..dlm bnyk2 filem lakonan dia aku plg suka cita Laila Isabella ngan Suami, Isteri dan ...kedua2 cita nih mmg sgt best dan funny..HAHA..time nie Rosyam Nor still young n hensem..weehee :D la nie pon tetap hensem gak..HAHA..

Pengakuan berani mati tahap gaban
" ROSYAM NOR, I minat u larhh..!" Chaiyok2!

Rosyam Nor style Castello dlm cita Castello

kekanda Rosyam ku yg berstyle..hihi

Yes..I admire U! tak nmpk tua pon..still muda very the muda yuu..




No comments:

Post a Comment