Faza & Izuan

Faza & Izuan
We are Meant to Each Other :) Love You Syg

Friday, March 18, 2011

Maafkan Aku...

Hari nie bkn hari yg ceria bg aku...aku tak tau cmna nak mulakan ayat untuk memulakan hari2 aku. mungkin jugak hari nie adalah my 1st day aku akan update blog nie dgn cita2 sedih. Actually, aku pon tak tau knp dgn aku sejak 2 3 menjak nie...tak sedap hati, kening bergerak2, mimpi yg bukan2, smua tu jadi kat aku kebelakangan ni...aku heran..suasana sekeliling aku pon kelihatan suram, muram, tak ceria, sedih........why? kenapa? porque? Aku sgt tak suka dgn perasaan yg cmni..perasaan nie buatkn aku tak tenang, gelisah, rasa cam ada something happened behind me..tp aku tak tau apa something tue..tiap kali solat aku berdoa agar diberikan ketenangan hati, jiwa dan fikiranku..mintak dipermudahkan segala2nya, dijauhi segala masalah dan bnyk lg..Banyak benda bermain dlm otak sampaikan kdg2 pala nie berdenyut2. Nak tdoq tp mata tak mau lelap..nak marah tp tak tau apa punca sehinggakan kdg2 air mata tumpah dgn sendirinya..dan saat ini, ketika ini, right now air mata dah pon bergenang, dan aku msh lagi boleh control agar air mata tu tak jatuh..tp, impossible.. aku gagal..gagal mempertahankannya, lalu air mata gugur jua...sedih..terkilan..sebak smua ada..tiba2 rasa rindu kat family..rasa nak luahkan, tp nak luah kat sapa..?? sapa yg sudi nak dgr "penipuan" aku nie..?? ada ke..?? trust me, bila kita dlm situasi cmni, tak da sapa yg nak pecaya or dgr apa yg kita cita..itu hakikatnya!

U know...sometimes, i'm felt lonely, alone...yes! sgt sedih! tp..aku biarkan, i'm just follow the flow..menangis sendirian, senyum sendirian, ketawa sendirian hanya aku yg dpt rasa..one more thing, people around me also mcm ada something yg tak kena..mereka seolah2 melarikan diri bila nmpk aku, cuba mengalihkan pandangan ke lain bila bertembung ngan aku..pandangan sinis dari atas ke bawah kdg2 buat aku tertekan dgn situasi..hey! knp dgn u all smua hah..? knp tgok aku cmtu..? aku tak pakai baju ke..? ke aku pakai baju terbalik..? ke aku tak cukup sifat..?? rasa nak sound bila diperlakukan cmtu, tp aku tak kuat...dan aku bkn jenis yg cmtu..rasa sedih yg tak dpt nak sembunyi lg...untuk redakan hati, aku just biaq ja...pedulikan...then, melalui cara percakapan jugak kita bleh tau samada someone tu suka or benci ngan kita..contohnya bila kita bercakap or menegur someone, then no respond from them or endah tak endah je, sapa2 pon leh phm..and tue dh pon terjadi kat aku sejak dari dulu lg...Apa salah aku..? itu persoalan sebenarnya..

...MAAFKAN AKU...

sekiranya aku mmg bersalah dlm apa jua benda sekali pon..maybe dlm tak sedar aku dah melukakan hati seseorg, seduaorg, setigaorg, sekumpulan, segerombolan, sekawan dan seangkatan dgnnya..Maafkan Aku..

:. I'm Sorry .:
"kpd kwn2 seperjuangan (yg mengenaliku), aku mohon maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki if aku ada silap dan salah..dan..sekali lagi aku mohon ampun, mohon maaf banyak2 jika mmg aku bersalah..sejujurnya, bnyk perubahan jelas ketara nmpaknya...."

No comments:

Post a Comment